Patarimas - vitaminas
2008-05-13 15:16 parašė Domantas
Mielieji, seniai norėjom jūsų paklausti, bet gal nedrįsom – visgi reikia šiek tiek drąsos priimti kritiką. Bet jei ji konstruktyvi, gali būti labai naudinga. Taigi, prašau, atvirai, bet aiškiai: kaip manot, kur Coffee Inn dar turėtų pasitempti? Ką reiktų pakeisti? Gal kažko trūksta, o gal kas negyvai užkniso? Įsivaizduokite, kad čia pasiūlymų dėžutė – jamam apgraužtą pieštuką ir surezgiam ką nors, kas spirtų į sėdimąją bei priverstų ūgtelti!






May 13th, 2008 at 17:02
redesign the tabletops ;)
May 13th, 2008 at 17:51
cia tu apie Pilies g., I guess?:)
May 13th, 2008 at 22:02
as tai net kol kas nesugalvoju… siaip galima butu naujos muzikos ;] nes ta jau senokai sukasi, gal kam ir atsibost spejo..
p.s. laukiam sachmatu ;] siandien jau keli vyrai is manes skolinos ;] tai jau kaip tokia zaidimo kultura cof ine vystosi ;]
May 13th, 2008 at 22:25
Vegetariškų sumuštinių norėtume labai.
May 14th, 2008 at 2:20
Yup, vegetariški/veganiški dalykai. :)
Dviračių parkingas. :)
Sėkmės, guys! Keep going! :)))
May 14th, 2008 at 8:13
Sveiki;] joa, reikia labai vegetarisko maisto. Butu neblogai, kad Pilies g. butu leduku (arba ju visai nebuna, arba as niekada neuztaikau). Dar facebooke buvo pasiulymas, kuri cia noreciau perkelt..puodeliai;] turiu omeny jusu brand’inius puodelius, kuriu nebutina prigamint labai daug, bet nuolatiniai lankytojai, kurie gal dirba salia ar pan mielai ji isigyje ateitu su juo kasdien;]]] ecology + better taste
May 14th, 2008 at 9:07
1. Tvarkaraščiai prie išėjimo durų į artimiausią viešą transportą (60 min. darbas).
2. Nuolat ŠVARIOS grindys ir operatyviai tvarkomi staliukai (o ne purvai ant plytelių ir trupiniai ant tuščių stalų).
3. Tvarkingi tualetai.
4. Meniu išsinešimui ir/arba nete.
5. Staliukų užsisakymas iš anksto telefonu/internetu.
6. Tik, švelniai tariant, neprotingi žmonės gali kabinti reklamą ar nuotraukas ant langų, į kuriuos taip patogu atsiremti nugara (Vilniaus g.).
7. Laikrodžiai ant sienų (60 min. darbas).
8. Šachmatai ir jų literatūra (on request iš barmenės), dar galėtų būt Mahjong’as - tai itin trauktų akį, atrodytų stilingai, gražiai, dailiai.
9. Vilniaus g. 2 aukšte - apšvietimo sutvarkymas; fluorescentinės lempos akių lygyje yra žiauru.
10. Wi-Fi SSID’ų suvienodinimas visuose taškuose.
11. Comps’ai nuolatiniams klientams (suvenyrai, kava, valgiai ir pan.), lojalumo programa.
12. Nešykštėti ir įrengt kortelių aptarnavimą greičiau.
13. Užrašai ant žemų staliukų: NESUSIKELKITE KOJŲ, ŽMONĖS ČIA DEDA MAISTĄ (arba tiesiog piktogramėlės su užbrautkomis pėdomis).
14. Artėja vasara - ventiliacija ir kondicionieriai == superb? ;)
15. Triukšmo supression’as, bo dažnai susikalbėt neeina, rėkt tenka.
May 14th, 2008 at 15:35
O man viskas ok, tik reikėtų dviračių parkingo. Pilies g. palieku prie įėjimo nerakinęs, bet nemalonūs šiurpuliukai laksto kūnu.
May 14th, 2008 at 19:13
o kas del paciu kavu (espresso, latte, saltu, t.t.)?
May 14th, 2008 at 22:03
mažint kainas :)) juokauju.nors gerai būtų.dviračių stovas.lempos Vilniaus g. antram aukšte.man kaip aukštai būnant,tai po pasisėdėjimo antram aukšte paskui juodos dėmelės matosi.kreditinių kortelių aptarnavimas.gal kokių įdomesnių kavų(čia tai jau tikrai sakau nieko nežinodama apie kavas).nebūtų visai blogai ir pledukai,ypatingai tokiu oru.juk oras tai geras tik kad šalta ilgiau pasėdėjus pasidaro.veidrodis pilies g. tualete.nu kolkas tiek.
May 14th, 2008 at 22:05
aaaaaaaaa dar.arbata popieriniuose puodeliuose įgauna bjaurų popieriaus prieskonį.tik nežinau ką čia būtų galima padaryti.
May 14th, 2008 at 22:11
na ta kava su tikrais metu lapeliais taip kaip ir neegzsituojanti :)
May 14th, 2008 at 22:42
Del kavos..gal galima butu padaryt toki dalyka, kad galima butu rinktis pieno riebuma (1%, 2,5%) aktualu besilaikantiems dietos;] beto iki siol nepastebejau ar yra pas jus pateikiama cukraus alternatyva (saldikliai)? Diabetu sergantiems;]
May 14th, 2008 at 23:23
darbo laikas iki 22h
May 14th, 2008 at 23:59
Augustai, as manau, kad del viesojo transporto, tai truputi nelogiska… juk pvz vilniaus stotelej vaziuoja gal 10 skirtingu marsrutu, tai tas uzimtu daug vietos. nebent kokia knygele butu… bet ir tai jau paciu reikalas, juk jei ateini tai zinai ir kada iseit reikia ;]
o del rezervacijos, tai ji yra galima ;] bent jau pats kelis kartus naudojaus tuo ;] tereikia zinot cof ino numeri ;] bet ir siaip, as kol kas gal net ir nebuvau taip atejes kad nebutu vietos prisest. zinoma, tau ir man yra aktualus elektros lizdai kompams, taigi kurio staliuko butent nori, gali jau ir neberasti laisvo..
p.s. va, Nidai, prisiminiau! daugiau elektros lizdu vilniaus g ;] nes kai aplink sofa suseda daug zmoniu kurie tiesiog pasedet atejo, prailgintuvo juk nesivyniosi per visa cof’a ;]
+ ko as jau kazkada prasiau, tai sporto zurnalu ;] butu gerai kokybisku ;] pvz, kaip yra nuperkami wallpaper’io numeriai, tai galetu ir kokio slam’o but ar ko apie fule ;]
May 15th, 2008 at 14:01
Chebra labai puikiai rašo, sutinku:
16. Dviračių parkingas.
17. Darbo laikas bent jau iki 22:00:00.
18. Pledukai sėdintiems lauke.
19. Elektrifikacija prie kiekvieno staliuko.
20. Bent vienas sporto žurnalas.
Dar nuo savęs pridėčiau:
21. Paženklint viduj KET ikonėlę su dūdele (garsinį signalą naudoti draudžiama) - labai jau triukšmo daug, galima būtų imtis enforce’inti triukšmautojų keliavimą lauk.
22. “Šunų” parkingas kieme.
Vincai, vietos neužimtų daug - kompaktiškai sumaketuot reikia ir bus OK, patikėk manim. Kita vertus, jei maketuot tingisi - tebunie bent knygelė pradžiai.
Rezervacijos niekur negirdėjau, vadinasi ji neoficiali, slapta; niekad nemačiau lentutės “rezervuota”. Tel. numerių irgi nežinau, niekur neskelbiami taškų telefonai. Taigi, rezervacijos nėra nei GSM, nei internetu.
May 15th, 2008 at 14:18
Nemanau, kad pavyktų techniškai padaryti tiek elektrifikacijos vietų, o dėl rezervacijos aš netgi būčiau prieš ją - atsirastų nelygybė tarp klientų, kavos gėrimas man kartais trunka 10 min, jei aš 10 min stovedamas gersiu kavą, o per ta laiką kelis staliukai bus su užrašu “rezervuota” pasijusiu nekaip.
PRIEŠ REZERVACIJĄ! :D
May 15th, 2008 at 15:10
na tai kompaktiskumo ir reikia ;] tame ir esme ;]
be to, pastorosiom dienom labai jau internetas streikuoja….
May 15th, 2008 at 15:42
1. mazinkit kainas
2. pasisamdyk graziu pardaveju, nes dabar tai brrrrr
3. uzkast skaniau duokit
4. operatyviau keiskit pasibaigusius priedus (pvz., cinamona)
5. korteliu atsiskaitymo reikia
6. grazesniu pardaveju
May 15th, 2008 at 18:01
Šarūnai, labai paprasta staliukus elektrifikuot - imi elektrą nuo tenai kur yra ir pratęsi laidus, elektrikui tai yra kelių valandų darbas. Šiektiek sudėtingiau su staliukais salės vidury, bet… Juos galim palikt ateičiai. Žmonės prieš 40 metų nuskrido į Mėnulį, o Tu sakai kad staliukus sunku elektrifikuot… Kamon.
Dėl rezervacijos - Tau prieš užeinant niekas netrukdo pačiam užsirezervuot staliuką. Kita vertus, jei dėl tokio dalyko kad kažkas netrukus ateis pasijusi nekaip, tai prasti popieriai. O rezervacija skatina lojalumą, yra klientų pagarbos priemonė leidžianti dalykinius susitikimus rengti nors ir CI. Aišku, kitas dalykas kad gal CI yra prieš dalykinius susitikimus.
Artūrai, teisingos pastabos - maistas tikrai galėtų būt pagerintas (kokybės prasme - šaltas majonezas viduj, kaip pvz.) ir, kaip čia pasakius, sotesnis;-> Nes dabar suvalgius BET KURĮ siūlomą patiekalą ne tik kad nepavalgysi, bet netgi neužkąsi.
O kas link priedų ir kortelių - šventa teisybė, itin taikliai pastebėta.
Nu ką, CI gavo 26 naujus patarimus; įdomu per kiek laiko juos išpildys. Šituos dalykus pataisys - tada galėsim naujų idėjų pageneruot. O kol kas - tvarkykitės!
May 15th, 2008 at 20:28
Mobilaus tel ir iPod pakrovikliai (tiesiog pasiprašyti iš bartistos)
May 15th, 2008 at 20:39
Zmones, kodel pamirsote kava.. :( na jos stiprumas apverktinas, kokybe na tiek jau to, dar patenkinama.
Su uzkandziais nieko nereikia daryt, kavinej turi buti kavos kvapas.. Pavyzdzio manau nereikia priminti..
Frappucino neskanus.. :/
Kaina normali.
Reikia puodukams popieriniu laikikliu, kad rankos nekaistu.
Permastyti pyragu pateikima, nes ju valgymas tai pain-in-the-ass.. Viskas byra tik aplinkui :))
Aptarnavimas viena didziausiu jusu vertybiu - islaikykit ja.
Jei kurnors plesites i didesnes patalpas, tai tiems kurie geria vietoje, galetumet pasiulyt keramikinius puodelius.
Reiktu konors 420 fanams.
May 15th, 2008 at 22:07
Augustai, nors ateinu ir su laptopu, bet visu staliuku elektrifikavimas laidu vezdiojmas prie kiekvieno stalo butu buslhit’as, pasidarytu interneto kavine, o ne kavos baras, manau uztektu prie keletos sieniniu staliuku tai padaryt.
O rezervacija visiskai netinkama mano manymo tokio tipo kavineje, cia ne restoranas ar pan.. Isivaizduok, jei tai butu oficialiai paskelbta kiek jaunimo rezervuotu staliukus, o kiek realiai ju ateitu :)
Dar del korteliu - daznai tenka begti iki banomato, nes pamirstu grynus, bet laukti kavos tiek pat kiek maximos eileje nesiruosiu, manau nepatogus dalykas butu.
May 15th, 2008 at 22:18
kazka daryti su triuksmu. Galvoju va uzeisiu i CI pasedesiu, isgersiu kavos, zurnala pavartysiu, bet visada iseina pish, del triuksmo. Turit rast priezasti kame reikalas ir tai pasalinti. Gerai kava gert lauke, kai siltas oras taciau, kaip zinome saltas oras daznesnis Lietuvoje tai, kad norisi kavineje pasedet. Kavos kokybe man pvz., neatitinka kainos. Susidaro ispudis, kad barista pastatyta tik tam, kad aparato mygtukus paspaudyti. O kazkas sako, kad baristos sypsosi, su tavim bendrauja, samoji koki numeta, nei kart nesu su tuo susidurus. Nezinau, kaip dabar Traku g. su zurnalais, bet kai pastara kart, pries kokias 2-3 sav. buvau, buvo seni lapkricio - gruodzio men.
May 16th, 2008 at 10:03
Teisingai, 25 patarimas - tradicinis Nokia kroviklis (su adapteriu mažu antgaliu) ir vienas iPod kroviklis, dar galėtų būt Apple laidas laptopam;->
Kad kavos stiprumas yra apverktinas - sutinku, tokia realybė. Gerai kol geri, bet kai palygini;->
Labai teisingai pastebėtas 26 point’as - PITA valgant “pyragus” ir pan.
27: nuolatiniam klientam galėtų būt pateikiami normalūs indai, o ne išmetami vienkartiniai popieriniai.
Šarūnas, rozetės prie kiekvieno stalo - tai dar ne interneto kavinė. Galima telefus krautis, PSP pažaist, galima fotoaparatą įkraut ir t.t. Kita vertus, jei yra daug kas su laptopais - tai yra privalumas CI: vadinasi ateina solidi publika, o jei ji dar ir užsilaiko… Bereikia tik pateikti pasiūlymą, kurio ta publika negalės atsisakyti. Yra daugybė verslų, kurie apie tai gali tik pasvajoti, nes neturi srauto arba pinigingos publikos.
Kad CI yra ne restoranas aš kaip ir įsivaizduoju, shape;-> Vienok ne tame reikalas, o jei jaunimas tuo piknaudžiauja - yra priemonių kaip su tuo tvarkytis. Jaunimas gali piknaudžiaut kuo tik nori, o aš turiu galėt užsirezervuot minkštą kampą dalykiniam susitikimui su klientais, o ne jiem siūlyt sėst lauke ant palangės.
Kas link triukšmo, aš jau sakiau kelis kartus apie tai pačiam Nidui, o jam realiai tas nusispjaut. Todėl apie knygos paskaitymą ar ramų žurnalų pavartymą galima nebent pasvajoti. Nenuostabu - sėdi sau ramiai, skaitai kokį straipsnį “Versus” žurnaliuke, o šalia ateina 4-5 panos iš gretimos mokyklos ir garsiai besijuokdamos karštai aptarinėja kodėl jų į klubą neįleido. Iš kitos pusės pvz. susirenka du būrai ir pradeda aistringai diskutuot apie jenos santykio su svarais sterlingų perspektyvas, ekonomistai blin. Tada dar studentas susideda kojas ant staliuko, kurio jau valandą niekas nevalęs. Amžinai trankomos durys… Ir staiga kitam kavinės gale prasideda lojimas. “MINDAUGAIIIII, ATEIK ČIA!!!”, - atskrieja iš antro aukšto ką tik įžengusiam, o vienai iš panų suskamba mobilus ir staiga pasigirsta: “ajjjj, PANOS, man TAS skambina!!”… Ir apvirsta netolimais stovėjusi kėdė. Vat tokia maždaug realybė. Kas iš to? Niekam neįdomu..
May 16th, 2008 at 10:22
Aciu uz nerealu feedback’a. Suvirskinsim viska ir pakomentuosim + igyvendinsim daug ka.
May 16th, 2008 at 15:11
arturai, atsakau i punktus pacio:
1. “mazinkit kainas”: mano manymu jos yra padorios ir netgi labai - paziurekime kas ka siulo panasaus mieste pradziai.
2. “pasisamdyk graziu pardaveju, nes dabar tai brrrrr”: na, ka as galiu pasakyt.. :) ziauru. turbut tiesiog skiriasi skoniai ir panasiai. as nemanau, kad kavine turi buti Mis World darbo vieta, t.y. vaskinis grozis ir panasiai daznai baigiasi zmogui pradejus kalbeti ir dirbti. Manau dabar turime zaviu ir puikiu baristu komanda.
3. “uzkast skaniau duokit”: kadangi turime savo virtuve ir viska darome patys, tai tas tiesiog yra daroma, kuriama, ragaujama musu paciu ir rezultatai netrukus. bus dalyku, kuriu rasi tik pas mus :)
4. “operatyviau keiskit pasibaigusius priedus (pvz., cinamona)”: gera pastaba, prareaguosim.
5. korteliu atsiskaitymo reikia: sorry, no. 2.2% bankui nuo kiekvieno aptarnavimo man vis dar atrodo kaip apiplesimas.
6. grazesniu pardaveju: zr. punkta 2 :)
labai aciu uz komentarus tau. Nidas
May 16th, 2008 at 15:12
p.s. 2ame punkte neturejau omeny musu LT Mis :)
May 16th, 2008 at 15:16
ko turbut nebus:
x sunu parkingas: juos paprastai zmones laiko prie kedes arba prie staliuko. geriau ta vieta panaudokime dviraciu parkingui kas yra aktualiau. i vidu leisime ir toliau ;)
x staliuku rezervas: Augustai, mes demokratiska kavine, vieta yra visiems lygi. Yra kartais idomiu ir mums tinkamu atveju - skaitytoju klubas, rytinis PR agenturos meetas Traku g - kur tiesiog zmones ateina ir susitaria draugiskai su barista. bet tai nera taisykle ir masiskas reiskinys.
x laikrodziai: nu kamon, laikrodis yra pas mane trijose vietose - mobiliame, kompe ir ant rankos. galiu asmeniskai tau pakabint :)
x korteles: pasikartosiu - man 2.2% nuo aptarnavimo bankui atrodo apiplesimas + labai sarunas taikliai pastebejo: Vilniaus g bus eile del korteliu ilgesne, 100%.
savaitgali pakomentuosiu visa ilgaji sarasa, kai ka jau igyvendinam right now!
Nidas
May 16th, 2008 at 16:26
del kavos stiprumo: tai apsispreskit pagaliau:) nes girdziu komentarus kartais kad kava PER stipri (latte). dabar sakai augustai kad per silpna. tai isivardinkim apie kokia kalbam? apie juoda? apie cappucino, latte?
May 16th, 2008 at 23:01
Ei,su kavos stiprumais,tai aš manyčiau,kad viskas yra puikiai,kadangi žmonės vieni mėgsta stiprią,kiti nea.kažkaip viskas yra ore su tuo.nebent galimybė pasirinkti stiprumo lygius.
o šiaip,tai mano pasiūlymas būtų dažniau normaliai įmest į tuos didžiuosius meniu sąrašus naujienas,nes kažkaip ateini vieną dieną imi tradiciškai kavą,kurią visad imi,ir tau siūlo “gal nori paragaut naujienų?” na gerai.naujienų tai naujienų,tai dar nieko,kad sąraše nėra,jei naujiena,tačiau kai ateini po maždaug mėnėsio,būna lygiai ta pati situacija.ir vėl siūlo “ta pačią naujieną”.
tai mano pastebėjimas gal toks,ir sutinku su kažkuo,kad visai neblogai būtų išvysti meniu internete ar tiesiog prie kasos lankstinukai.taip atėjus ir tiksliai nežinant ko nori,nereiktų tempti/užgaišti kitų žmonių laukiančių tikrai ilgoje eilėje,nes su tokiais dalykais teko jau kelis kartus susidurt.
gud lak ; )
May 17th, 2008 at 19:55
būtų faina, jei padarytumėt atskiras šiukšlines puodukam, o juos po to perdirbt : ) prie popierių.
May 18th, 2008 at 12:30
Nidai, ne virškint viską ar komentuot reikia, o imt ir daryt;-> Virškint ir komentuot galima kiek tik nori, kokia iš to nauda lankytojams? Jei būčiau CI narys, tai ką padaryčiau - pasikviesčiau 4 žmones, padalinčiau jiems po 5 punktus, sau pasiimčiau penkis lengviausius ir imčiausi daryti kas aukščiau rašyta ilgai nediskutuodamas. Lankytojai nustebtų jau per kelias dienas…
Kainos padorios ta prasme, jei lyginti CI ir kitas panašias vietas. Kainos didelės ta prasme, jog marža milžiniška.
Pardavėjos… Kaip čia pasakius;-> Yra superb, yra ir brr, yra ir pilkų pelyčių. Bet čia kaip ir visur, kita vertus. Anyway, šitas punktas nėra kritinis, jo galėsit imtis pataisius ankstesnius 25-is.
2.2% prie tokios maržos bankui esti centai. Ir apskritai, daug kuklesnės ir paprastesnės vietos turi kortelių aparatus. Galų gale, blin, jei dar neužtenka esamos maržos - branginkit kainas trim procentais. Jei “susidarys eilės”, vadinasi reikia plėst pajėgumus. Klientas nekaltas, kad pas jus srautas didesnis, nei merginų miklumas. Išvis, kas per logika: ateinu su pinigais, noriu juos atiduot, o CI negali paskirt kelių procentų kad juos paimt… Kava kainuoja pvz. pitaką, gaila vienuolikos centų iš savo maržos??? Šokiruotas… Daug pasiteisinimų, nei vienos geros priežasties.
Dėl šunų viduj tai čia nieko gero - ir triukšmas, realiai… Kodėl aš turiu puslankiu apeidinėt kažkieno staliuką, jei tenai stovi gyvūnas? Žiūrint iš kitos pusės - visur priimta šunis palikt lauke, nieko naujo. Kodėl tada dviračių viduj negaliu statyt? Vietos tiek pat užima, triukšmo nekelia. Su tais šunim dabar vaikų žaidimas - akcentuojamos mažumų teisės tik tam, jog parodyti “kokie mes draugiški”… Sakai esat “demokratiški”. O kaip manai, dauguma pritartų šunims CI ar ne? Manau, kad ne. Atvedam penkis šunis į bet kurį CI ir žiūrim kas darosi? O kaip su 10 šunų?
Rezervas - jūsų reikalas, man tai kas… Tokį pasakymą supratau tiesiogiai: dalykiniam susitikimams CI - NE. OK, thanks for info. Pats žinau ir kitems pranešiu.
Kavos stiprumas: amerikano - kavos gėrimas (čia dar itin švelniai pavadinta), juoda kava - silpnesnė už bet kurio kabako “Lavazza”, ristretto net nėra pasiūloj. Kapučino neragavau, savaitės kavos tikrai per silpnos (kitų neragavau).
May 18th, 2008 at 13:03
Augustai, gerbiu uz nora issamiai issakyt kritika, tam ir uzvedziau sia tema. Taciau, kaip matau, jau lendama i asmeniskumus ir detales, o taip pat - tik musu reikalus (pvz darbu organizavima ir marzas). ir tai tampa dvieju zmoniu susirasinejimu bloge. Hold Your horses. Tad gal as geriau pasidalinciau savo nuomone tiesiog prie kavos
May 18th, 2008 at 14:27
Nidai, kokie dar asmeniškumai? Tik šalti faktai ir konkretūs argumentai, ne daugiau. O detalės, būtent, ir yra labai svarbios šitoj vietoj - juk ir kalbame apie smulkmenas.
Darbo organizavimas yra tema paprasta - negalima gi sakyti “padidės eilės”! Čia tas pats, kas sakyti: “go away, mums nereikia pinigų”. Jei yra problema, ją spręsti, o ne nuo jos bėgti, išsisukinėti, teisinti. Negali klientai kentėti todėl, kad su srautu nesusitvarkoma “in house”! Jei tam reiks armijos mergicų - move it up, period.
Na bet OK, pažiūrėsim per kiek laiko susitvarkysit su nurodytais punktais, o po to - pažiūrėsim ką dar galima pas jumi pagerinti, pataisyti;->
May 19th, 2008 at 16:11
Na Augustai tikrai isiaudrinai.. Asmeniskai gyvunu isvis nemaciau dar. Na apie ramybe irgi net neisivaizduojama tokioj vietoj, juk viskas orientuota i jaunima ir ju gadgetus..
Kava mano megiamiausia CM, na bet kolkas panasiau i kavos gerima;) capp irgi juokingas..
Siaip matau jau viena dalyka jau ivykdet - atsirado kartoniniu puodeliu laikikliu:) gratz!
May 19th, 2008 at 17:09
one good thing leads to another. ivykdysim ir daugiau, aciu :)
May 19th, 2008 at 22:46
Siūlau priderinti darbo pradžią prie visos Lietuvos, kai būna švenčių perkėlimai ir panašūs dalykai. Labai liūdna būna pėdinti darban šeštadienį, kai dar ir kavos negaliu pasiimti, nes nepaisant to, kad visi dirba nuo 08:00, CI startuoja 09:00. Ne į temą, bet: siūlau mergaitei, kuri Gedo 9 rytais dirba (tiesa, dabar jau dvi ir keičiasi, tai nepasakysiu kuriai, vardo nežinau), premiją išrašyti, nes na tokio nuoširdumo šypseną kiekvieną rytą pusę 8 sugeneruoti yra visiškas talentas. Va taip ir pripratau darbą pradėti nuo CI. :)
May 20th, 2008 at 10:41
Šį ryt ji ir man pagamino nuostabią latte su dar nuostabesne šypsena :)
May 20th, 2008 at 14:09
Galėtų būti gėrimų ir to truputėlio maisto ne vien išsinešimui. T.y. ne vien plastikiniuose induose, bet ir tikruose.
Kartais norisi tiesiog jaukiai pasisėdėti, bet jau tie plastmasiniai indai….
May 20th, 2008 at 18:24
Būtų visai neblogai jei šioje svetainėje skelbtumėte, kokia yra savaitės kava :]
May 20th, 2008 at 20:25
Vaiva, skelbsim, tavo pageidavimu:)
May 21st, 2008 at 15:11
esate puikus, taciau butu smagu, kad coffee inn taptu ne tik menininku ar moksleiviuku uzeiga. nejaukiai jauciuos su laptopu gerdamas moka ir klausydamasis klykaujanciu paaugliu. plius butu smagu daugiau svaros ypac vilniaus gatvej.
May 21st, 2008 at 15:16
me, o man kaip tik atrodo, kad CoffeeInn’as yra didžiausia laptopų karalystė Vilniuje. Ypač Trakų ar Pilies g - ten beveik visad bent porą laptopų užtiksi
Na, o jaunimėlio visur yra - negi tai blogai? ;)
May 21st, 2008 at 15:21
as ne pries jaunimeli, jie suteikia idomios ivairoves, bet neretai jie uzgula stalus su vienu puodeliu kavos gerai valandai ir klykauja
May 23rd, 2008 at 7:54
Sveiki,
buvau kolkas tik 2 kartus CI:
1. Vilniaus g. buvo eiline darbo diena, apie 10 val ryto, shunu nebuvo, eile is 2-3 zmoniu, laptopui vieta radau, kava patiko, su kolega paplepejom apie fotografija ir issiskirstem;
2. Toj pacioj Vilniaus g., 6ni vakare apie ~18 val, eile beveik lauke, pastovejau, pakalbejau telefonu ir ishejau ;)
Ir nieko nuostabaus, pasaulis jau toks yra, kad jame visko suplanuoti ir sudelioti negali, dziaugiuosi uz Nida ir Martyna ir baltu pavydu pavydziu, kad tokia pekla uzkure ;D Sekmes jaunuoliai!
May 23rd, 2008 at 16:20
as manau kad viskas labai super ir gerai yra:) tik man nepatinka jaunimelis su vienu kavos puoduku ant 6′iu..:) tokius pasisedejimus reiktu apmokestinti:)
del laptopu manau, kad geriausiai butu jog nebutu jokiu rozeciu, nes coffe inn’;e reikia kava gerti ir dirbti tol kol kava geri, o batareikos laptope kavos isgerimui su pasimegavimu tikrai uzteks!!! coffe-inn’as mano nuomone yra kavine atsigerimui kavos ir trumpam pailsejimui ar pasnekesiui - 10 -15 min. o ne 2 valandu vestuvinei ar seimyninei vakarienei.. Todel ir uzkandziu pateikimas super (turiu eomenyje indus ir viska) ir kavos pateikimas.
O tiems visiems kas sako jog NUOLATINIAMS klientams reikia normaliu puoduku ir leksciu siulau tatuiruoti ant kaktos “nuolatinis cofee inn klientas” o tokie klientai tikrai manau, kad turetu gauti normalius puodukus ir maista i lova:)
labai dar daug ka noreciau pasakyti, bet penktadienis…
May 23rd, 2008 at 23:54
Tomai, matau net neisivaizduoji kas yra coffee house’as ;)
May 27th, 2008 at 18:27
jūs neturit meleoninio sirupo;///
May 28th, 2008 at 11:28
jau zinau, kad yra pageidavimu ir jau ieskau:) itariu kvepia nauja savaites kava?
May 28th, 2008 at 19:37
butu puiku;]]]
May 29th, 2008 at 21:53
Kaip daugelis pajuto, šiandiena buvo gan karštoka, tai gi prieš važiuodama namo (~ 14h), dvejodama ar Trakų gatvės CI bus ledukų nusprendžiau užeiti į Pilies gatvės CI šokoladinės frappee. Pirmiausia man užkliuvo, tai, kad mergina priiminėdama mano užsakymą kažkam atrašinėjo SMS. Na, pasijutau nelabai maloniai, manau žmogus kuriam ji atrašinėjo galėjo palaukti bent minutę. Kadangi vėliau su mergina persimetėm keliais žodžiai ir šypsena, tai neėmiau labai į galvą, kas buvo prieš tai. Bet vis tiek norėčiau, paprašyti, kad baristos nepagailėto bent minutės ir klientui :) Beje, nebuvo šiaudelių! O tokią dieną, manau, ne aš viena norėjau pasimėgauti šalta kava. (Kadangi Trakų gatvės CI buvo pakeliui šiaudelį pasiėmiau iš ten.)
P.S.: Savaitės kava labai skani!
June 2nd, 2008 at 0:14
Nera galimybes atsiskaityti kortelemis. To labai labai truksta!
June 2nd, 2008 at 15:57
Vaiva, aciu uz taiklu pastebejima, to pasekoje siandien isleistas memo apie mobilaus naudojimo ypatumus..
June 2nd, 2008 at 16:25
Pilies g. jau bilekiek laiko nėra ledo (taigi nei frappe, nei atšaldytų sulčių :/ )
ir labai tobuli buvo tie šiaudeliai, kurių galas prapjautas ir galima kaip šaukštelį naudot
June 2nd, 2008 at 23:47
Domantai, geguzes pabaigoje Pilies g Coffee Inn gavo dovanu nauja galinga ledo generatoriu, tad ledo yra. Ir daug :) Kol kas dar beda Traku g., taciau problema sia savaite bus pasalinta ir tada visi Coffee Inn tures leduku i valias. Savaitgali pranese +30, beje!:)
June 3rd, 2008 at 0:02
oops, aš kaip visad maišau Trakų su Pilies :)
Turėjau omeny Trakuose trūkstamą ledą
June 4th, 2008 at 22:04
pasiskųsiu… man labai nepatinka, tas faktas, jog Vilniaus g. Coffee Inn šiukšlės būna išnešamos pro paradines duris… :| teko kelis kart matyt… bet juk taip negalima kiek žinau..?
June 5th, 2008 at 14:40
O kodėl nesurengus knygų keitimosi punkto? Kas savaite/mėnesį tam tikromis valandomis susirenka chebra ir keičiasi knygomis.
June 6th, 2008 at 12:50
Laba,
Traku g kofeinas nuo sio menesio pasipildo naujomis knygomis, bus rengiami knygu aptarimo vakarai (vadinamieji reader’s clubs), tad Traku Kofeinas patampa Kavateka (kava+biblioteka). Aciu uz puikia ideja, kuri labai “isipaiso” butent i si formata! Pabandysim igyvendint artimiausiu metu ir pranesim blog’e apie tai.
Nidas
p.s. del siuksliu: deja del pastato tech salygu tas yra tiesiog fiziskai neimanoma…
June 6th, 2008 at 14:55
Na del tu klykianciu vaikigaliu tikrai reikia kazka daryti, kaip ir del suzverejusiu pizonu kurie sedi viduje arba lauke, ziaumoja ir zmones uzkabineja. tik ka daryti? ka?
June 8th, 2008 at 22:52
Kada pagaliau Trakų gatvės CI bus galima pasimėgauti šalta kava? :)
June 11th, 2008 at 15:06
hei hau, mielieji. man jus patinkat. bet nepatinka tai, kad gedo pr. mergaites labai atsainiai gamina kava. pvz. kai uzsisakiau ledine pieniska ir gurkstelejau, tai man cukrus per siaudeli pradejo trauktis. paklausiau, ar jus pilat cukru dar? atsake, kad sirupa kazkoki, bet atseit jis nespeja kazkaip ten issilydyti, nes iskart pilamas saltas pienas. ir dar sake, kad gal jis spetu issilydit, bet kadangi labai daug zmoniu bla bla. cammon,jau geriau ilgiau palauksiu, bet gersiu kokybiska ir skania kava, o siurbsiu cukraus truputinius.
June 12th, 2008 at 16:17
Vaiva, Traku g jau pilnas saltu kavu meniu, sutaiseme leduku aparata pagaliau.
Meta, aciu uz komentara, issiaiskinsim kodel taip atsitiko - taip tikrai neturi buti.
dar keletas dalyku prie to pacio: (kol kas Vilniaus g) nauji zurnalai SPO, DJ, WALLPAPER, VOGUE, STUFF, MIESTO ID, ryt bus dekiai vesiam vakarui g9 ir vilniaus g. visuose kofeinuose sutvarkyti ledu aparatai.
iki,
Nidas
June 16th, 2008 at 13:52
Siūlau pastatyti atskiras šiukliadėžes plastikui, stiklui ir popieriui. Tai ekologiška, socialiai atsakinga ir, nepabijokim to žodžio, madinga. Bet kuriuo atveju pliusų užsidirbsit ir dar sutaupysite išlaidų, susijusių su šiukšlių išvežimu.
June 16th, 2008 at 21:13
Kad butu taip paprasta… Deja, viskas baigtusi taip pat ( tik to niekas nematytu - taigi, mes butume faini atseit ): trys skirtingi turiniai nukeliautu i viena bendra pastato savininko konteineri, kur kartu su kitais maisais keliautu savais keliais. That’s no good. Bandom sneketis tiek su VSA, tiek su savininkais, ziuresim kas is to gausis. O noretusi, kad gautusi..
July 5th, 2008 at 21:32
o kaip būtų gerai,jei atsirastų puodelių laikikliai dviračiams.vakar važiavau viena ranka vairą laikydama,kita kavą,nes nelabai turėjau laiko kavinėj sėdėt.kava karšta buvo.paskui pirštus skaudėjo:))
July 10th, 2008 at 16:54
Atejus vasarai ir saltu kavu gausai Coffee Inn, nebesuprantu - kiek/kokiu/su kuo/uz kiek saltu kavu galima paragauti Coffee Inn. Todel noreciau, kad siame bloge, butu galimybe rasti visa Coffe Inn meniu. Butu SUPER, ACIU.
July 17th, 2008 at 18:04
eij,kodėl vėl nėra ledo trakų gatvėj?
July 18th, 2008 at 0:33
Ieva, ruosiam jau musu web’o galutine versija - netrukus bus meniu ten. o tuo tarpu klausk baristos, patars tikrai kas idomaus ir naujo yra! M - taip, traku vis dar beda ir man labai geda, bet jau netrukus sutvarkysim sia beda. sorry dar karta.
nidas
July 18th, 2008 at 0:34
M, as jau ieskau kas pagamintu toki daikta: http://www.somafab.com/morningrush.html
turbut tai bus kinieciai :))
July 19th, 2008 at 14:38
dieve kaaaaip tobula :)).dar galėtų nekainuoti milijono,tai tada aš pirmoji pirkėja :)
July 20th, 2008 at 18:43
Su pasiūlymu dauguma pasikartosiu, nes bus ankščiau jie jau paminėti:
Tai yra daugiau elektros lizdų, čia faktas, kad būtina begalo. Manau tik pilies CI yra daugiau mažiau ‘paruoštas’ lapiams tapiams ;)
Vilniaus g. antram aukšte esančios lempos tikrai žudo ;) dėkit kokias matines, ar mažesnio galingumo, na tiesiog kai ten tokios lempos kiekvieną kartą stengiesi jas išsukti, kad galėtum dar pasidžiaugt neskaudančiomis akimis, o neretai tos lempos būna tikrai ganėtinai įkaitusios, tai ir ranka nusideginti yra tekę ;) (galiotų posukis nekišk rankų, nes nudegsi, bet o ką daryt?:) Beabejo kitas variantas yra pakeisti tų lempų gaubtus į nepermatomus ;)
Ir kas dėl triukšmo, bent jau Vilniaus g. CI, tai jo, jo ten truputi daugoką, būtų smagu jei būtų kažkiek tyliau, tačiau jo enforcinimo būdų nežinau, keisti sienų danga? gal kiek per žiauru CI valdžios atžvilgiu ;) Galų galė most of the time atėjąs būnų su ausinėmis, sėdžiu taip pat su jomis, tik jas nusiėmus, dažnai labai užsinori vėl užsidėti ;))
Kiek žinau sekmadienį coffee innas dirba tik iki 7h? Suprantu, darbuotojoms ir reikia kažkiek laisvo laiko, tačiau labai neretai būna, jog sėdžiu sau 7denį po visų darų, ilsiuosi, pažiūriu filmą, paskaitau knygą ir užsimanau išlįst miestan, pasivaikščiot ,pasedėt, kavos išgert, ir dažnai tai būna tokiu laiku kaip dabar - po 6h, ir tada mintis “damn it! ir vėl nespėjau į coffee inną :/”, nes man kelio minimum 20min ;) Laikas pratęstas iki 8h būtų nuostabu, ypatingai vasarą ;) Na bet čia jau klausimas ar atsiras norinčių padirbėt ilgeliau, tiesa viena h nėra daug ;) aišku iki 9h darbo laikas 7denį būtų nuostabu ;)
Šiaip daugiau lyg ir nėra pastebėjimu ;) Tiesa, neretai kai kurie stalai (vilniaus g, nes man ten da place to be) kliba ar būna kažkur kažkieno palaužyt ar etc, tai būtų geras dalykas, koks daily checkas ryte atėjus darbuotojų, ar savaitinis, arba, kad tiesiog registruotų klientų komentarus kas kur negerai CI :)) (manau jos jau tai daro) ;)
Toliau lyg ir jokių kitokių pastebėjimų nėra ;) Nesu aš itin priekabus, neieškau tobulybės, man coffee innas ir taip yra turbūt patogiausia, labiausiai neįpareigojantį ir jaukiausia ‘užeigėlė’ mieste, kurioj tikrai galima jaustis laisvai ;)
ai p.s. loyalumo sistema būtų visiškai osom, nes tikrai daaaažnai lankausi coffee inne, ypatingai mokslo metais. Studentai šiuo metu nėra patys turtingiausi žmonės ir turbūt niekada nebuvo ir nebus ;)
Tiesa begalo buvau nustebintas kartą užsukęs į CI per CI gimtadienį, kai barista pasakė ‘mokėti nereikia’, aš likau toks ‘whaaaat?’ paklausiau kodėl, atsakė kad CI Bday ir kad nuolatinius klientus vaišina.. Malonu būt prisimintam ;)) Tiesa buvo paskui nesmagu, kad jau bent jos pačios nepasveikinau su CI bday ;)
Dalykai, kurie man pasirodė absurdiški kitų žmonių nuomonėse:
x Rezervacija. No way Jose… Tik ne coffee innui, netektų minimum pusės žavesio…
x Dog parking lauke… na tiesa neturiu šuns, na bet atėjas į coffee inną nenorėčiau savo numylėtinio (noriu labai šuns) negalėčiau palikt lauke vieno… dog parking inside yra visiškas gėris, man patinka atėjus pamatyt gražius šunis ;)
x ‘Pasamdykit gražesniu baristų’, omfg… whaaat? Visi žmonės turi teisę į darbą, teisę užsidirbti pinigų. Rimi samdo net neįgalius žmonės (beabejo jiem tai naudinga, bet tai naudinga ir neįgaliems), negi Tu atėjąs į RIMI sakysi ‘Aš nenoriu būti aptarnautas invalido’ kaaaaamon?.. Tokioj vietoj telieką du žingsniai iki rasizmo ir viso kito debilizmo…
Buvo ir kitų minčių, kurios nepatiko, bet ką jau padarysi, gi niekada nebus taip, kad įtiksi visiem, reikia ieškot kompromisų ir tiesiog gyventi toliau ;)
Good Luck ;)
P.S. nu fcuk kaip gaila, kad nebespėsiu šian į coffee inna, geerą mėnesį nebuvau Vilniuj, o coffee inne papildoma savaite daugiau… na nieko, artėja rytojus ;)
July 21st, 2008 at 1:50
Nemėgstu doublepostinti, bet jau tiek to :)
Pats esu jaunas (19), bet tikrai ir man užkliūna kai sugriūva į CI būriai nepilnamečių su vienu puodeliu kavos ant kelių, na tikrai kažkaip visiškai nepatinka. Tu sau sėdi ramiai, dirbi, skaitai ar smth, o čia sėdi būrys šalia ir klykauja ir žvygauja ir cypauja… daug taiklių komentarų šiuo klausimu buvo čia aukščiau paminėta. Tik nei vieno varianto kaip tokius dalykus spręsti..
Jei kažkada keisit stalų paviršius, kažkokuom aptrauksit, ar smth, būtų smagus variantas stalai su įv.frazėm/patarimais, smth like “Jei gali, nešauk, žmonės čia atėjo ne Tavęs klausytis” ar kažką tokio, tik šmaikščiai pateikta ;) Ir šiaip įv pobūdžio frazės su savotiškais patarimais būtų pakankamai naudinga manyčiau
July 22nd, 2008 at 9:10
kaip tai Viliaus coffee inn’as 7dieniais tik iki 7h? Ne ne ne. Iki 22h
July 22nd, 2008 at 11:26
whaaat?;/ senaiu būdavo idėja, jog kasdien iki 21h o 7dienį iki 19h :/ Damn… tikrai nežinojau. Dėkui!
July 23rd, 2008 at 10:08
Na, va;] kiek vakarų praradai;]]] jau nuo vasaros pradžios G9 ir Vilniaus coffee-inn’ai darbuojasi iki 22h (ir savaitgaliais). Taip kad laukiam tavęs 7dienio vakarą;]
July 23rd, 2008 at 23:04
būtinai :) tiek vakarų praleista vėjais ;) reiks atsigriebt ;)
July 25th, 2008 at 9:32
Tikrai pritariu minciai, kad bent siek tiek sumazintumet kainas… Dievinu jusu kavas, bet tikrai jos brangokos.. Coffee Inn pries infliacija? :)
July 28th, 2008 at 21:55
# bohema rašė:
May 14th, 2008 at 8:13
…Dar facebooke buvo pasiulymas, kuri cia noreciau perkelt..puodeliai;] turiu omeny jusu brand’inius puodelius, kuriu nebutina prigamint labai daug, bet nuolatiniai lankytojai, kurie gal dirba salia ar pan mielai ji isigyje ateitu su juo kasdien;]]] ecology + better taste
–
manau, tai puiki idėja. galėtų tai būti kaip nuolaidų “kortelė”. tarkim, jei nusipirksi tą puodelį, su juo turėsi nuolaidą. na, bet šiaip puodelio irgi užtektų;)
July 29th, 2008 at 21:23
E, mieloji… Na, jei man kas nors padovanotu pigesnio pieno staiga ar nebesiustu laisku apie puodeliu pabrangimo (worldwide, del tipo padidejusiu energijos ir transporto sanaudu), ta mes mielai sumazintume. O bet taciau, taciau… Reality bites.
Norisi gi ir blenderiuka toki kaip Vilniaus sukasi pastatyt i Traku, ir t.t.
Todel tik galiu padekot uz istikimybe ir supratima. Rimtai.
Nidas
p.s. puodeliai su tam tikru modeliu discounto bus, cia paslaptis, tss:)
August 1st, 2008 at 2:29
man užkliūna tai, kad ateini karštą dieną į CI ir paprašai šaltos kavos, nes jo labai nori ir tau paima ir pasako ’sori ledukų neturim’. arba vakarais tai ypač nebėr tų ledukų.
kažkada iš šaltos kavos noro apėjau beveik visus CI, bet jos negavau niekur. vėl gi dėl ledukų…;/
August 1st, 2008 at 9:29
degu,
Trakų g. jau atsirado aparatas ir daro labai didelius ir gražius ledukus - vakar išbandžiau :)
August 20th, 2008 at 19:59
nauji saltos kavos puodeliai SAKS.
August 21st, 2008 at 12:54
Karoli, cia ne nauji. Niekas nesitikejo kad tokiais kiekiais ji parsiduos … iprasti yra pakeliui i Lietuva, netrukus nebebus siu pakeitiminiu. jie man irgi sux, beje. tai yra vienintelis variantas Lietuvoje, jei pritruksta musu “burbulu” :) taciau yra ir geru naujienu - vel gavome partija laikikliu karstai kavai.
September 14th, 2008 at 16:11
Būtų šaunu, jei apie tai, kad kuris nors CI nedirbs praneštumėte šitoje svetainėje, nes kai vienintelis CI pakeliui nedirba, o tu taip nori kavos, tai truputuką liūdina :) Sėkmės!
September 18th, 2008 at 20:28
Vaiva, pasitaisysime. Apie darbus nedarbus pranesime taip pat blog’e/facebook’e.
September 25th, 2008 at 20:00
Šiandien ryte išėjus iš Pilies g. CI pagalvojau, kad jums reiktų karts nuo karto priminti baristoms, kad jei joms bloga nuotaika, kad nederėtų to parodyti aptarnaujant klientą. Juk visada labiau norėtum eiti ten, kur buvai priimtas mielai, o ne atmestinai ir grubiai (jei toks žodis tinka).
September 27th, 2008 at 10:08
Violeta, aciu uz pastaba ir ne aciu musu baristai uz rytine nuotaika. Butinai susitvarkysim.
iki, Nidas
September 28th, 2008 at 19:13
Sveiki! Aš turiu šiek tiek knygų, kurios tik užima vietą namuose, tai galbūt jūs jas priimtumėte į Trakų gatvės CI?
October 1st, 2008 at 14:26
Vaiva, kas per klausimas?! mielai priimtume, atsidekotume kava uz tai (as perspesiu baristas musu).
aciu labai, Nidas @Kavateka, Traku g. 7
p.s. gal dar kas pasektu Vaivos ikvepianciu pavyzdziu?:)
October 1st, 2008 at 15:46
Nuostabu! Manau rytoj popiet užsuksiu! :]
October 5th, 2008 at 10:54
Beveik visos baristos Pilies gatveje kalba telefonu darbo metu, viena, juodaplauke su akiniais, priimant uzsakyma, tas kazkoks Robis tai isviso daro ka nori darbo metu. ta grazioji manekene - surugus ir arogantiska, vienintele miela barista - trumpais rudais plaukais su kirpciukais. Uztat jie visi gerai gamina kava! nes g9 tai daug prasciau, visi pastebi. o Mr. Cappucino - premija reiktu duot! greitai dirba, malonus, akiu kontaktas yra, gamina kava skaniai ir telefonu nekalba.
p.s. laikikliai su piesiniais - smirda.
October 5th, 2008 at 17:40
hey..del telefonu..na, bent pastaruoju metu daug telefonu reikejo kalbeti darbo reikalais.kai aparatas sustreikuoja ar pan. retai kada paimamas nuosavas o ne darbo telefonas. Plyyzzz be pykciu del to;/
October 8th, 2008 at 12:51
labas I:)
man baisiai smalsu - kur cia taip buvo laikikliai su piesiniais??
trumpa priesistore: kazkada, labai seniai, mes ieskojome geriausio sprendimo laikikliams ir buvome pasigamine maza kieki su silkografine spauda. deja, jie labai smirdejo, todel teko juos skubiai isiminet is tasku. o paskui suradome tiekeja dabartiniams, tiesiog kartoniniams. smirdukai buvo palaidoti sandely - tad man ypac idomu suzinot kur cia taip jie buvo paduoti klientui.
p.s. aciu uz griezta reitinga pilies g .
October 9th, 2008 at 19:58
buvo gal pries pora savaiciu pilies gatves kofeine laikikliu dubenelyje. dabar nebera.
October 10th, 2008 at 10:38
Siandien juos maciau dubenyje pilies g.
October 20th, 2008 at 17:17
Čia toks pastebėjimas, kad jei savaitės kava būna iš dviejų sirupų, tai jaučiasi tik vienas ir tada nesupranti ar tavo skonio receptoriai atbukę, ar šiaip per mažai sirupo :)
October 20th, 2008 at 23:45
Aš šiandien ryte tiesiog eilinį kartą pagalvojau, kad jūsų kava man nebe tokia skani. Gal ir dėl to, kad visą vasarą pragėriau frappes kaip šokoladinius kokteilius. Dabar man sirupo netgi per daug savaitės kavose- būna nežmoniškai saldu (nu jau kam kam, o man taip būna nedažnai), o jei geri be sirupo tai sodraus kavos skonio kaip ir pieno putos nerasta… Šiandien netgi specialiai gėriau cappuccino - bet skirtumo jokio. Žodžiu užteks pinigus kalti, ir gražiai kalbėti - prašyčiau kokybės :)
October 30th, 2008 at 16:59
*na, man pasirodė, kad kava šiek tiek pastiprėjo. gal netgi per daug. jaučiasi kartus skonis, to anksčiau nebuvo. (pastebėjau,daug kam taip pasirodė)
*pirkdamas latte inn ice, kartais gauni milk inn ice, nes baristos tingi nugarinti piena. paklauses kodel? atsako: xujovas pienas, bus xujova puta. AISKU.
* laukiam nesulaukiam, jau visa vasara laukiam tu paslaptinguju puodeliu:))
* deretu kartkartem traku kofeine praplaut grindis. atrodo svarios, bet suslapinkit servetele ir pavalykit.
* nuo per stiprios kavos (gal), mazai jauciasi sirupas. pilkit daugiau sirupo arba mazinkit stipruma.
* skanu.
atsiprasau uz tokia kritika, bet deretu pagalvot. gal esu ir neteisus:)
October 30th, 2008 at 17:01
aj tiesa. ir dar. pries metus buvo didele didele puta (mmm), o dabar vos vos iziurima.
October 30th, 2008 at 23:38
labas Balta,
kad kazka konkretaus pacheckint, man reikia bent zinoti kuriame kofeine susiduri su problema? matai, pries gera menesi mes perejom visus aparatus, perziurejom espresso (o jis gi - visu latte ir cappucino pagrindas) kokybe ir t.t. su tuo viskas yra tikrai OK.
bet… egzistuoja zmogiskasis faktorius: kaip barmene isplaka piena!
todel man ir idomu - kur buvo ta problema? jei cappucine nebuvo putos, tai yra visiskai blogai, nes jame pieno ir putos turi buti 50/50 santykiu.
finale turbut teks atsiprasineti uz klaida ir kviesti kavos…
October 30th, 2008 at 23:43
Karoli, ka rasiau Baltai del putos - turbut liecia ir tavo mineta problema, ar ne? irgi cappucino?
del latte in ice: turi omeny kad visai nesuplaka pieno ir negauni nei menkiausios putos? zinau kad kartais trumpam isigytas pienas mleko neissiplaka saltai kavai normaliai. todel visai netrukus visuose kofeinuose bus Marge 3.2%. problema issipres is kart.
del stiprumo - labai subjektyvus klausimas. viska apsprendzia espresso kaip bazes paruosimas. jis dabar - geresnis, vienareiksmiai, daug dirbom tuo klausimu. reik prasyt baristos kad vos vos anksciau baigtu espressa daryt, t.y. mazesne doze. gal pades… parasyk jei bus noro ar ir toliau per stipru / nera putos. ir svarbiausia - kur. mergaites skaito si bloga ir puikiai reaguoja, as manau.
p.s. gerai kad skanu:)
October 30th, 2008 at 23:43
I: daugiau niekada nepamatysi :)
October 30th, 2008 at 23:44
karoli, beje, puodeliai (jei turi omeny thermo daugkartinius) - visgi bus:)
October 31st, 2008 at 0:40
buna tokiu atveju, kad tiesiog atsidaro poka pieno ir ipyla i stikline:) icy spicy kaip supratau, taip ir turi but, bet latte inn ice,nebe. Del pieno plakimo ar ko ten, tai manau, kad gerai daro, nes pusvalandi dar tranko i stala, kad burbuliuku tipo neliktu. bet vistiek anksciau kapucine putos buvo daugiau.
Aciu uz pasiulyma del mazesnes dozes:)
October 31st, 2008 at 0:42
50/50 tikraaai nebuna. geriausiu atveju 30/70
October 31st, 2008 at 0:44
P.S. pries pora savaiciu, migle, dirbusiu viena diena pilies kofeine padare tobula latte inn ice su kokosais. tobulaaa.
November 10th, 2008 at 18:21
Sveiki! Dabar pagalvojau, kad būtų labai smagu, jei kur nors čia patalpintumėte visų baristų nuotraukas su vardais :] Na, čia šiaip tokia idėja, nes facebook’e jūs galit matyti, kas mes tokie (fans), o man asmeniškai įdomu, kas įeina į jūsų komandą…
November 24th, 2008 at 15:59
Man iškilo toks klausimas, ar kada nors bandėt latte daryti su sojų pienu?
November 24th, 2008 at 21:16
nea, bet gruodi pabandysim. bus sprendimas tiems kas alergiski pienui ir t.t.
pranesim bloge butinai!
N
November 25th, 2008 at 12:05
na..turiu papriestaraut del bandymu;] nes kai kurios baristos bande;] nezinau, man nepatiko, bet gal reikia tinkamesnio soju pieno ieskot, nes dariau su paprastu parduotuveje pirktu..gal yra specialaus kavoms?
December 10th, 2008 at 22:00
Šiandien atnešiau nemažai knygų į Trakų CI ir negavau kavos ;(
December 12th, 2008 at 10:29
Vaiva,
uzsuk bet kuria diena, jau baristos lauks taves zinancios kaip elgtis.
reikes pasakyti varda ir atsakyti i klausima slaptazodi :)
Nidas
December 12th, 2008 at 19:22
kazkoks nesusipratimas… Vaiva- kava taves laukia ;)
January 1st, 2009 at 3:44
tai as ir galiu atnest i kofeina, jau perskaitytas knygas ir uz tai gauti kavos???? :OO
January 5th, 2009 at 11:50
karoli, tikrai taip. perduosiu info apie tai musu vyriausiajai Traku g - Linai.
sekmes ir labai aciu tau,
Nidas
January 19th, 2009 at 17:51
Tai va kavinukėėė jūsų iš ties šauni tik jei būtų kur dviratį saugiai palikti būtų dar šauniau. Tas coffe-inn’ukas gedo gale Super. Ten persoonalas labai fainas. Linkėėjimai. Ir va pastaruoju metu Mėėėtinėj mokoj nebejaučiu Mėtų. Kas DEDAS? O kokias knygas galima jums atnešti… ? Ir dar dėl Gedo galo ten nėra “kažko” kad frappe negali padaryt… Liūdna O juk Cinamoninė tokia skani.. :}}}
February 14th, 2009 at 2:13
Cia smulkmenytes, bet pilies CI pasigendu:
1.veidrodiu tuolete
2.oro kondicionieriaus
3.daugiau vietos, nes daznai uzbegus po pietu nera kur atsisest
4 dar butu gerai daugiau sofuciu:)
o baristos labai draugiskos ir nematau nieko baisaus tame, kad parasys sms gamindamos kava:)
February 18th, 2009 at 18:00
Urte, del 3 punkto..o kaip tavo manymu tą padaryti? Na, mes plėstis nelabai kur turim..nebent turi omenyje daugiau staliukų, bet ir tai nebus patogu, nes nebus kur praeiti;/
February 18th, 2009 at 18:02
p.s. o del sofučių ir aš tau pritariu;]]]
February 20th, 2009 at 13:41
na pilies ci butu galima mazint baro dydi. nes jis manau tikrai per didelis. suprantu, kad baristoms labai patogu ir faina gaminti kava tokiose platybese, bet nuo to nukencia klientai, kadangi vietos klientams tikrai mazoka. ir seip jame mielumo truksta. kazkaip mane pilies kofeinas maziausiai traukia:(
February 26th, 2009 at 22:38
o as siulau vakarais vilniaus ir pilies gatvej leisti toki garsa, kur amerikoje prekybcentriuose leidzia, kad atbaidyt paaugliu mases, nes butent paaugliai ji girdi ir jis yra shaizhus ir cypiantis, o suaugeliai jo negirdi :)))
February 27th, 2009 at 16:30
sincrofaza, as rimtai apsvarstysiu si pasiulyma. nes kartais nezinau ka daryt :)
karoli, su pilies ten atskira istorija - kol kas lieka kaip yra, tik stalus atnaujinom ir dar pora mazu mielu detaliu padarysim, gal pades del to “mielumo truksta” pastebejimo. Siaip ten kazkaip mistiskai daug kam patinka :)
February 28th, 2009 at 13:23
aha,mistika.pilies coffee-inn’as man labiausiai patinka `:)).
March 6th, 2009 at 19:06
o kaip suprast darbuotoju santaza?
March 8th, 2009 at 0:12
sveiki,esu labai dazna jusu lankytoja.labai man patinka jusu kavinukes,tai i viena tai i kita uzsuku kavytes,cookio ar sumustinuko.bet paskutiniu metu karameline machiata (nezinau kaip taisyklingai rasos:) labai suprastejo(as ja pastoviai geriu ir todel labai matosi skirtumas). ar jus ten karamele taupot ar baristai aptingejo.seniau graziai padarydavo tinkleli is karameles ar bent gelyte padaro,tai net grazu, o dabar uzsuka kazkoki kakuti ir viskas,nei vaizdo, nei gerti norisi…ir kaip negeda paduoti toki ir pati graziau pasidaryciau.o panoramoje aptarnavimas ne koks,zmoniu nera, o laukt reikia…be to kai baristai daro kava draugams nemokamai ir plepa o ne aptarnauja,tai tai galetu daryti tyliai, kad bent laukiantys klietai negirdetu. o kad jums tvarkos truksta tai irgi matosi:)
March 10th, 2009 at 17:54
Manau, viskas kas turi buti geroj kavinej, jau yra Coffe-Inn’e, apart keliu smulkmenu…
1. Butu smagu jei prie apelsinu pridetumet dar ir obuoliu ar kitokiu vaisiu!
Ne visi citrusu megejai esame.
2. Galetu atsirasti stogai bent metro ilgio, virs langu, is lauko puses - (lyjant ar sningant pasislepti). Lietuj mirkt su cigarete niekas nenori (na, tie kas ruko :)
Tai tiek si karta.
March 11th, 2009 at 13:12
o man kaip tik patinka, kai nedaro ten jokiu tinkleliu ant karamelines makijato. tada bent uzvarvolina tos karameles dafiga.net mirksta:D to neiseitu padaryt, jei darytu savo mena. be to, koks skirtumas, vistiek isgersi.
March 11th, 2009 at 13:16
p.s. per daznai kartojasi savaites kavos. jau nezinau kiek laiko laukiu kokosinio capuccino!:D
March 11th, 2009 at 13:51
karoli, reikia ne laukti o pasakyti savo nora :) padarysim.
March 11th, 2009 at 13:55
uz teises: jei klausima suprasciau, gal galeciau ir atsakyt tada i ji?
ernesta, o kuriame cia kofeine piesinuko nebegauni?
bum: aciu uz idejas! ir gera zodi, aisku:)
Nidas @ Pajurys, Ventes ragas :)
March 12th, 2009 at 11:18
Nidai, pasakysiu taip: jusu vidiniai konfliktai daznai pasiekia ir jusu klientus (mes juk bendraujam su tom paciom baristom, per ilga laika tapom neblogais pazistamais, juk kasdien jos paklausia kaip sekasi mum, o mes kaip jom)… kai barista darbo vietoje matau nuliudusia automatiskai paklausiu del ko taip yra. Klausyma uzdaviau remdamasis pastaraisiais jusu vidiniais ivykiais.
March 12th, 2009 at 22:38
musu vidiniai reikalai yra musu reikalas, manau. taciau as visada pasiruoses atsakyti asmeniskai i bet koki klausima bet kam - u know me and where to find me :)
March 19th, 2009 at 21:32
to ‘uz teises’: pagalvok. turi firma. tarkim, kad ir kavine. labai noretum, kad tavo klientai zinotu ‘vidinius’ reikalus? manau, kad ne. is dalies cia yra ir baristu kalte. nusizengimas butu pasakoti, kas dabar naujausio ivyke kofeine. su baristom irgi esu ganetinai susibendraves. pastarasis ivykis, kuri girdejau is baristos (paliksiu anonima), tai, kad sirupiuku vandenuku pardaveja atleido. nu ir kam mum tokius dalykus zinot? cia yra ne musu reikalas. taip kad geriau rupinkis kas yra tavo kavoje, kokia jos sudetis ir kokio bieso ten yra prideta. bus naudingiau…
March 19th, 2009 at 23:36
laba. rasau pirma karta. Pabandziau perskaityti komentarus, kad nesikartociau. Tos zaliaaausio jaunimo (pati nesu labai sena, bet…) grustis Vilniaus g-veje salia jusu kavines tiesiog atbaido uzeiti i vidu. Visi jie klasutuku ruko, spajuna, toliau ruko, neklega bet sukauja, net nejauku ir nesaugu pasidaro. Bet , cia jau turbut ziauriai sudetinga ispresti buriavimosi problemele itariu. AS ne apie tai is esmes :). Siaip aciu, kad jus esate! Dar kaskart ibegusi kavos ir sumustinio pamanau sau taip moteriskai, kad galetu merginos savo “ukyje” labiau svara palaikyti, nes klientai mato VISKA ir betvarke ir nepavalytus darbastalius(as suprantu , kad dirbanciu merginu supratimas apie tvarka yra labai subjektyvus), bet tik noriu paskayti, kad nesvara, jei ji buna, tai tikrai pasimato is kitos puses taip pat. o svarbiausia gi de l ko rasau! :) - galvoju - jei turetumete vitrinose ivairiu mazu cukriuku (t.y. cukraus) …. esu maciusi parodose - ivairiu formu, pakuociu, dydziu- beveik suvenyriniai - nu bet ZIAURIAI faini - galvoju, bliamba, kaip tiktu Cofee Inn’ui - atejau , nusipirkau kavos ir dar paemiau pora tu cukriuku kolegei nuotaikai pakelti arba vaikam lauktuviu (+prie apyvartos :) ).
March 19th, 2009 at 23:39
1.Del triuksmo tikrai reikia kazka sugalvot
2.Daugelis (ypac vaiku 12-14m.) tiesiog ateina “pasitrint” nei geria nei valgo tik uzima vieta.
3.Vilniaus g. coffee inn noretusi daugiau zurnalu!!!!! vasara buvo ir vogue,iD, wallpaper… KUR DINGO???!
4.MAHJONGAS - superb ideja! (kadanors)
5.Vilniaus g. padavejos ( ryte dirbancios) tiksliau viena, aisku neivardinsiu ITIN NEMALONI! Ji ir kava neskania padaro.( skundziuosi ne pirma ir ne paskutine TIKRAI)
AND THE MOST IMPORTANT:
Savaites kavos arba medaus, arba lazdynu, arba airisko kremo, arba irisu, arba sokolado ir pan. kur dingo PINACOLADA? BRASKIU? KT VAISIU, UOGU IR PAN??????????????????????!
Lauksiu isvadu :)
March 20th, 2009 at 17:08
Saule, nieko nelaukdamas tau ir atsakau, saziningai, su isvadom:
1. tai yra mano problema nr.1, kuria sprendziu ne vienas…
2. tas pats. sugalvosim kazka smart, ta sugebam.
3. zurnalu vel bus, tik zinai, juos vagia labai. kas yra liudna, na bet… tegul vagims kepures dega.
4. uzskaitau, pagalvosim.
5. nustebinai… pasikalbesim su baristom, kas gi cia nutiko.
6. most important: kaip tycia, kitos savaites - cappuccino su grenadinais (tropiniu vaisiu naturalus ekstraktas)! toliau bus uogos, uogeles, kaip ir rasai. ir siurprizai, kuriu nesakysiu, kad nenuziuretu pikta akis kieno nors:)
aciu uz komentarus,
Nidas Kofeinas
March 20th, 2009 at 17:12
Kristina,
tai ka aprasai pradzioje galiu pavadinti “mokesciu uz populiaruma”. Siaip, darbo dienomis, iki pietu to visiskai nebuna. Viskas prasideda i vakara arba savaitgaliais. bandom spresti si slidu klausima, nes jis susijes su ta kofeiniska demokratija, kuria mes kureme nuo pat pradziu - na, kad ir su sunim galima uzsukt, ir prie laptopo su nemokamu wi-fi pasedet gali, knyga kokia gera pavartyt - ir nelaukiant kad ateis pikta padaveja ir sakys “uzsisakykit dar ka nors arba iseikit”.
Manau (ir saulei cia rasau:), kad tai nebutu geras sprendimas… aisku, spjaudymas ir rekavimas - kitas krastutinumas. Na ir buk gudrus sioje situacijoje ir raski sprendima, Nidai… :) But I will.
iki,
Nidas
March 20th, 2009 at 17:13
aha aha: pritariu 100%
March 20th, 2009 at 20:27
labai malonu kad taip greitai atrasote :) na taip pati nesu over 20 bet propaguoju arba rytini pasisedejima arba (savaitgaliais kai pilna kleganciuju) uzsuku 5min kavos ir tenka pasivaikscioti…
bet kartais taip sunku suderinti laika ir ryte uzsukti kai ramu :) pasimegauti kofeiniska atmosfera…visgi vilniaus g. mieliausia :) vakare tai neimanoma ir tikriausiai cia nieko nepavyks pakeisti…
good luck!
March 28th, 2009 at 16:15
CI tai diidelis +, nes čia tikrai skaniausia kava išsinešimui :)
o dėl daugelio pastabų tai galiu pasakyt tiek, kad jei visas jas ir įgyvendintų, čia aju ir nebebūtų TAS CI : )) Rezervacija man išvis atrodo nesamone - aišku pasitaiko kad ateini ir nėra kur atsisėsti, bet kaip kažkas jau ir sakė, užsukęs 10min ir pamatęs kad pusė stalų su ‘rezervuota’ tai juk nekažką : ) visi tie pakrovėjai ir pan, geras dalykas, bet juk negyveni tu tam ci, gali ir namie pakraut, o čia jau būtų vos ne ‘išsikrovė tel, einu i ci..’ taip pat neisivaizduoju kaip cia kai kurie tikisi kad ispresit problema su tais coffeinčikais, kurie ten visas dienas leidžia, juk nemanau kad galima paprasčiausiai prieit ir išvaryt: )
myliu myliu Jus vistiek : ) sekmes
March 28th, 2009 at 21:55
antoska, antoska, pajdiom kapat kartooosku. dili dili, trali vali:DD
March 28th, 2009 at 22:00
a - as ir manau taip pat del tu rezervaciju. o del ikrovikliu, nu tai geras dalykas, nes as pvz pamirstu kartais namie telefona isikraut. nesiojuos kuprinej ta ikrovikli, ir jei issikrautu, zinau, kad galeciau isikraut kofeine, ir nieks manes uz tai nebaus.
siaip del siuksliu labai negeras dalykas. labai nefaina buvo siandien matyt, kaip nidui teko siuksles ismesti, nes kazkas patingejo nueit viena metra ir jas paprasciausiai ismest i siuksliadeze. invalidu karta kazkokia.
dar del pieno kokteiliu, geriau butu, kad daugiau sirupo piltumet, nes nelabai kas jaucias. pagrindiniai ingridientai jusu kokteilyje ir yra pienas su sirupu. tai nepagaileekit jo:)
aj dar. CAMEL BLUE. kodel lm’as ir marlboro? CAMEEELIO.
March 30th, 2009 at 20:30
ir keeeento! ;D
a, ir smagu būtų jei prieš vasarą atsirastų daugiau frappe, pvz pati skaniausia kokosinė :))
April 1st, 2009 at 13:04
taigi tu frappe yra tiek, kiek sirupu stovi lentynoj. dar jei pradesi maisyti sirupus, tai frappes jau visa galybe:D
April 4th, 2009 at 18:42
labai labai reikia kokosines FRAPPE!!!!!!
dar keli pasiulymai :
vanilla latte in ice.
(ir seip cf inn galetu padaryti isimti ir vasara savaites kavas daryti saltas)
dar salta metine mocha kazkaip dingo… ar man vaidenasi?
April 4th, 2009 at 21:13
salta metine moka? o.O
yra tik ledine moka. ten nera jokiu metu. sokoladas, pienas ir kava.
kiek pamenu, tai saltos metines mokos nebuvo. niekada.
April 4th, 2009 at 23:37
Saule <— CI gali gaut ir kokosine frappe ir vanilla latte in ice, tau tik tereikia paprasyt to baristos;] juk neveltui meniu yra tokia skiltis “Pasidaryk pats”;)
April 5th, 2009 at 18:58
karoli, salta metine moka tikrai buvo musu meniu, bet nebera
April 5th, 2009 at 21:03
Kur dingo Pravda kava iš meniu? :)
Kol kas baristos dar prisimena, kaip ją daryti, o vėliau kaip bus? :)
April 5th, 2009 at 22:22
leta-gali but, nebepamenu:D
April 6th, 2009 at 12:02
Saule, viena is pirmuju sav kavu ir padarysime tada kokosine frappe - aciu uz pasiulyma. nuo sekancios savaites startuojame su saltom savaites kavom.
dlx: pravda buvo, yra ir bus:) tik is meniu isemem, desim kitokias naujas. o ji turi savo pastovu klienta tad niekur ji ir nedings.
iki, Nidas Kofeinas
April 8th, 2009 at 22:00
kas yra tie smoothies? ;>
April 9th, 2009 at 11:36
Saule, smoothie yra is tikru vaisiu tyres, leduku ir vandens (arba pieno/jogurto/sulciu) sumaltas blenderiu saltas, itin gaivus gerimas. Mano favoritas yra mango arba Passion Fruit skoniai - niam niam, vasarai garantuotas topas.
April 11th, 2009 at 20:32
turejau galimybe pauostyt tu ’sirupeeliu’. tikrai gardziai kvepia.
April 11th, 2009 at 20:33
tarp tu savaites saltu kavu iterpkit nors karta kokosini capuccino! per ilgai prasau jau.
April 14th, 2009 at 17:34
labai gaila kad vos tik atsiradus saltoms savaites kavoms, atsalo oras :(
April 15th, 2009 at 12:15
Saule, niekaip nepavyksta man susitarti su Nagliu Sulija, Accuweather ir Gismeteo bosais, kad visada sviestu saule :) O gaila.
April 15th, 2009 at 12:15
Karoli, bus :)
April 16th, 2009 at 14:04
na bet nesvarbu koks oras, salta savaites - geriausias coffee inno sprendimas :)
April 16th, 2009 at 21:49
Šiandien Trakų gatvės CI nusipirkau klasikinį sūrio pyragą ir radau jame staigmenėlę - gabaliuką kiaušinio lukšto. Žinau, visko pasitaiko, tai tik noriu paprašyt daugiau atidumo :]
April 20th, 2009 at 11:03
Ule, labai atsiprašome, bėgu į virtuvę pasikalbėti lengvai apie tai. Būsime atidūs.
April 20th, 2009 at 21:35
vistiek topas buvo keksiukas su nudziuvusia spanguole:D viena spanguole.. na, ner cia ko pykt. ziema spanguoles itin retas dalykas..
April 20th, 2009 at 21:35
oj, jau pavasaris.
April 21st, 2009 at 1:40
karoli, as tikiuosi tu apie tai pasakei baristai?
April 21st, 2009 at 9:29
O as dar galiu duot patarima: nepjaustykite saldziu pyrago ir kysho su tuo paciu peiliu. nusipirkau kysha su kumpiu, o krastai buvo saldus (fe), tai sumojau, kad cia nuo peilio :)
April 21st, 2009 at 12:31
Juliana, aciu labai uz komentara - matyt baristos suklydo, nes nurodyta taip nedaryti. Einu pasibart :)
Nidas
April 21st, 2009 at 14:14
Cia siaip buvo senokai, gal pries kokias 3 savaites pilies gatveje :)
April 21st, 2009 at 14:39
Na, galiu pabandyt pasiteisin.. Saldumas tikrai ne nuo peilio buvo, nes pjaustom atskirais peiliukais ir be to jie nuolat plaunami. Bet va tiek kysa tiek saldzius pyragus dedam ta pacia mentele, tai tikrai galejo but nuo to. Laai atsiprasom, pazadam nepasikartos. P.S. Juliana, visada ateik pasisakyt, jei kas ne taip;] taisysim, tvarkysim;]
April 24th, 2009 at 22:35
su artejanciu, Nidai!!:))
April 25th, 2009 at 19:43
Turiu itin kvailą idėją, noriu jūsų kavos ir maisto į namus.
April 25th, 2009 at 22:03
pristatymas butu kokie 6lt. krizes metu - 7. kava apie 7litai, beto niekas neveztu vien kavos, tai dar 5 surio pyragai. tada gal ir veztu. na, pinigineje reiketu tureti apie 50lt.
manau, tai kvaila, jurga:D
May 4th, 2009 at 19:20
Nidai….!!!! Chebra….!!!! Noriu pas Jus dirbt!!! :))))))
Jau igriso, kad Coffe Inn man kaip antri namai…. :D Noriu,kad butu pirmi !!! ;DDD Gal Jum truksta barmeniu????!!!!!!!! ;))))))
May 5th, 2009 at 10:38
inga.s@coffee-inn.lt - lengviausias kelias sitam norui pavirsti (maybe) i realybe :)
May 5th, 2009 at 19:05
Būtų šaunu, jei parašytumėte kiekvienos kavos ir gardėsių kilokalorijas (100ml/100g) :)
Ar galvojate kokią nors išeitį žmonėms, kurie negali vartoti pieno produktų? Juk ne visada norisi juodos kavos!
Sėkmės!
May 12th, 2009 at 0:20
Kokia bebutu skani kava ir nuostabus pyragas, bet nesvara…. na ji tiesiog , labai atsprasau, bet … tikrai akis bado, atgarso gerokai - langai Vilniaus g-veje tiesiog jau beveik nepermatomi, stalai trupineti ir siuksles metosi ir barisciu kirpciai vos ne i mirksta i kava…. gal kokia linksma ir stilinga skarute?
May 12th, 2009 at 12:09
aciu Kristina uz komentarus, ypac del plauku - pasirupinsiu! Valytoju akcijos siandien irgi smigo zemyn.:)
May 14th, 2009 at 16:24
kokosinis capuccino bus. kada?;D
May 19th, 2009 at 21:25
Kofeinas darosi kaip cilekas
May 22nd, 2009 at 9:18
Vilija, o kodel tu taip manai? Nes as manau kad yra priesingai, ir yra daroma eile dalyku, kad niekada taip neatsitiktu.
May 25th, 2009 at 18:57
Labai palaikau Ules ideja kad galetumete prie produktu rasyti kcal :)
June 29th, 2009 at 16:25
pritariu visiems, kurie siūlė kCal prie produktų prirašyti :)
taip pat, cofeine šalia G9 tos pagalvėlės dažnokai būna nešvarios.. Siūlyčiau jas valyti dažniau :)
Norėtųsi mažesnių kainų, pvz 6,5 Lt pyragui man gaila, koks skanus jis bebūtų :) o 4,5 kažkokiam keksiukui tai jau išvis..
Norisi vaisinių kokteilių, pvz braškinių pieno.
tai tiek :)
šiaip dievinu cofeiną, viena mėgstamiausių kavinių, baristės cofeine arčiau falgmano labai mielos :)
June 30th, 2009 at 17:51
*labai norisi bandelių prie kavos. nuostabu, kad nuo šiol atsirado krusuanai, jie yra labai skanūs, bet visgi bandelė su kokiu nors įdaru+kava tobulas derinys (tikiuosi ne man vienai ;) )
*kartais kofeinuose (pvz, G9 kofeine) dirba tik viena/as baristė/as ir labai ilgai gamina kavas.. priimkit kokią vieną kitą baristę. bet geriau moteris, o ne vyras, nes vyrai dažniausiai laaaabai ilgai kavas gamina. :)
*mažinkit kainas.
*valykit stalus-jie dažnai būna pritrupinti, aplašinti kava ir pan.
o dabar mano nuomone kvaili pasiūlymai:
*šunų parkingas - juokingai skamba, bet argi kam malonu būtų palikt savo numylėtinį tarp kitų, ir neesi užtikrintas, ar tie kiti šuniukai paskiepyti, neserga kokiom ligom ir pan ;)
*gražesnių baristų priėmimas-na jeigu jau taip tai lietuva visiškai degradavus diskriminacijų šalis :) nes kofeine nėra diskriminacijos ir tikrai nesinori kad ji būtų, o beto visi grožį supranta kitaip taigi visiems neįtiksi :)
o čia yra pasiūlymas:
*jeigu jau taip labai vagia žurnalus, tai jų nedėkit prie sofučių ir pan. tegu tie žurnalai guli šalia baristos.kai nori kokio žurnalo, palik baristai savo kokį daiktą svarbų (pvz, nukabink mėgstamiausia/brangiausią pakabuką nuo raktų) ir paimk žurnalą. tada kai turėsi išeit, padėk žurnalą atgal ir atsiimk tą daiktą.
gal kam ši mintis ir kvaila, bet man atrodo ji lengvai įgivendama ir puiki :)
July 5th, 2009 at 15:48
Per dainu svente atsirado galimybe apsilankyti Coffee inn’e, nes esu ne vilniete, uzsukau i viena tai leduku neturejo, tada ejau i vilniaus gatve tai ir barista buvo nuostabi uir kava labai gera padare. ;) (uzsukau i vilniaus gatve dar daug kartu) dar dar isgeriau ir panoramoje kavos tikrai smagi ten aplinka ir skani kava, visus savo dienpinigius isleidau kavai ir tikrai nesigailiu, nes buvo skanu. ;)
July 12th, 2009 at 19:16
Sveiki,
o meniu kaip nebuvo taip ir nėra, ar čia aš jo nerandu?
July 14th, 2009 at 22:42
hey, visi pasiūlimai labai puikūs. (bentjau kiek skaičiau) labai daug jų buvo. Bet turiu ir kelis savus. Galbūt jie jau buvo minėti, tad pasikartosiu.
1. šiek tiek mažesnių kainų reikėtų, nes ne visi šiais laikais uždirba, dauguma mokosi, ir iš tėvelių pinigus ima, o skanios CI kavos gi taip norisi. (mm) manau jei būtų mažesnės kainos, būtų ir didesnis pelnas.
2. labai reikėtų skėčių staliukams lauke, nes Lietuvoje dažniau lyja, nei saulė šviečia, o kai visi į vidų subėga, tai net vietos atsisėst nebėra. taipogi dauguma eina parukyyyyyt, o kai lauke pila kaip iš kibiro, tai net cigaretės lauke neprisidegsi, tad manau skėčiai būtų pats tas.
3. man asmeniškai tos kėdės visai nepatogios ! ir net nesuteikia jaukumo, galbūt jas reikėtu pakeisti į minkštesnius foteliukus, ar kažką panašaus? bėje jų reikėtų daugiau, nes dažniasia į CI susirenka chebromis, ir išvogia visas kėdes, tad dažnai būna laisvų staliukų, ir nei vienos kėdės.
3.manau reikėtų dažnaiu į CI pristatyti naujų bad dog atvirukų. nes visi labai greit juos išrankioja, ir nebelieka. ;(
tai tiek kolkas, dėkui už dėmesį.
July 19th, 2009 at 19:56
Turiu pasiūlymą, gal norite padaryti, kad būtų galima įsigyti tų jūsų kortelių, kur “betkokia kava nemokamai”, kaip dovanų kuponą? Praverstų, kai dovanos reiktų :]
July 26th, 2009 at 16:02
[…] klientais ir kurti papildomą nematerialią vertę. Lietuvoje turime gražių to pavyzdžių, pvz. Coffe-Inn‘as, kuris nepaisant kelių tendencingai nusiteikusių interneto komentatorių, sugeba parodyti, […]
July 28th, 2009 at 7:49
Ule, o kaip tu ji ivertinsi ta kupona? vieni imtu kava uz 6, o kiti su visais imanomais priedais ir uz 10 :D
p.s. Barista Leta pati mieliausia! kur ji dingus? o gal cia as ne tuo laiku uztaikau.
July 28th, 2009 at 8:53
Juliana, kuri laika atostogavau, bet jau pora savaiteliu esu;] Dazniausiai dirbu nuo pietu. Uzlek 4dieni ar 5dieni, tikrai rasi;]
July 28th, 2009 at 19:14
L, na, meniu mes nusprendę i web’ą nedėti visgi, beeet … galiu atsiųsti tau el. paštu jei baisiai reikia - tik sakyk :)
Vaida, labai malonu, kad tau padarėme dainų šventę dar šiek tiek geresne. Miela.
Ūle, tavo idėja skamba puikiai. Tik va kaip su ta kaina? nebent reikėtų įrašyti sumą? Pagalvosim, labai ačiū, kad parašei. Jei įgyvendinsim - statau kavos :)
PDFontur: taip, taip, nerimsta tie ten-den-cingieji. na ir tegul. negalim gi visiems patikti visada. tad tegul eina ten kur tikrai jų vieta :) laisva rinka ir dygstantys “copycats” juk tokias galimybes atvėrė.
Desertui - Aistės komentarai. Dėl kainų - būtų taip paprasta, imtume ir sumažintume. Tačiau, kaip pastebėjome per tuos du metus, kavinės nėra aukso kasyklos, tad kasam po truputį :) Dėl lietaus - sugalvojom kai ką kito dėl lietaus, dar pakentėkit. Ir dėl skėčių yra minčių. Dėl kėdžių - turi turbūt omenyje Vilniaus g Coffee Inn’ą? na, ten tokį jį padarėme, tiesa sakant fanų ir lankytojų skaičius mus maloniai nustebino, atidarydami įsivaizdavome kad žmonės mažiau ten leis laiko. Kas nėra blogai, finale, ką turime. Daugiau minkštų zonų bus naujame Coffee Inn’e Kaune ir Pilies g. (netrukus bus daugiau apie tai info - keisime adresą:). BadDog’ams jau nutransliavau pačios nusiskundimą - čia jų darbas atvirukus laiku papildyt.
Ačiū visiems, kad skyrėt laiko ir brūkštelėjot minčių,
Nidas kofeinas
July 29th, 2009 at 12:01
Turiu “nusiskundimų” dėl jūsų gaminamos kavos: aš jaučiu jai priklausomybę. O turint galvoje, kad nesu kavos mėgėja, tai tiesiog baisu :D Kažin tai pagydoma? Ir kaip sekasi ieškoti baristų Kaune? Gal jau greit įkurtuvės?
July 29th, 2009 at 12:29
Kristina, welcome to the club, tokia priklausomybe mes irgi turime. Noreciau nuraminti - ne, nepagydoma :) Kauno komanda jau beveik turime - o atsidarome rugpjucio menesio vidury. kad butu kur susimatyt visiems sugryzusiems i miesta.
iki ir aciu uz grazu irasa,
Nidas
July 30th, 2009 at 22:50
taip, turėjau omenyje Vilniaus gatvės CI. Kėdės lauke dar pakenčiamos, bet jau vidujeeeeeee, labai labai nepatogios. ;ss
August 24th, 2009 at 19:34
Nidai, būtų neblogai. :)
August 25th, 2009 at 10:53
o kokiu emailu tai atlikti?:)
August 27th, 2009 at 20:00
Du neretoriniai klausimai:
1. Kodėl nededat į savaitės kavą ledo? Nes aš jau taip tikėjausi atsigaivinti, o gavosi tik atsigerti :)
2. Rokis vėl išvažiavo iš miesto ar tik iš Trakų CI? :/
Ir dar būtų nuostabu jei baristos atrastų techniką kaip pašildyti sumuštinį su daržovėm, kad daržovės neišlėktu pro šoną, nes kažkaip nesmagu pačiai iš naujo dėliotis turinį…
Bet jūs vistiek nuostabūs!
August 31st, 2009 at 14:09
Ule, neretoriniai atsakymai! :)
1. dedam dedam. piena plaka ilgiau, kad gautusi puta, tad ledukai tiesiog sutraiskomi ir istirpsta. jei nori dar salciau, paprasyk tiesiog extra leduku!! Barista tikrai pareguliuos kaip paciai patogiau.
2. Rokis isvaziavo trumpam nes pritrukom stebuklingo ingrediento tokio. Jau pargryzta :)
del fokacios turbut buvo bedu… OK, atkreipsim demesi i tai skubiai, aciu kad parasei apie tai.
Aciu, aciu, jei ne nuostabus klientai, mes maziau nuostabus butume, cia tai tikrai :)
Nidas Kofeinas
September 7th, 2009 at 20:50
Sveiki!
Gal jau kažkiek juda reikalai sojų pieno (ar kažko pan.) fronte? :)
September 27th, 2009 at 15:23
nuleiskint metines m. ir karamelines mokijato kainas vienu litu! :D ir be to gal galima butu ideti cia sirupo rusis ir meniu koks yra coffe inne? nes as noriu pasidaryt savo kava bet ten tu sirupu begales! o ten stovet ir rinktis tai tiesiog kitiem lb ilgai laukt! tai geriau cia issirinkt po ot nueit ten ir iskart pasakyt..
September 27th, 2009 at 17:57
Vardeni, tai kad negalim nuleist tiesiog kainas. trumpai tariant… tada teks mazint savikaina > tada bloges kokybe nes taupysim gerimuose > tada baristos gaus maziau atlyginimo > finale viskas bus blogai. ar mes norim blogai? neee.
Del sirupu rusiu - paprastai baristos raso ant kreidines lentos top 5 ar top10 skoniu. jei to neuztenka, na jau reiktu ju klaust - nes visu skoniu nesudomesim, plius visada atsiranda nauju. ka mes galime padaryt ir padarysim - tai idesim meniu i saita ir facebook, savaites begy bus.
aciu uz pastebejimus!
Nidas
October 14th, 2009 at 13:33
manau, kad viskas su kainom yra gerai ,nes tikrai nenoreciau, kad del sumazintu kainu pablogetu kokybe, bet butu gerai jei jos nedidetu ;]
October 28th, 2009 at 18:20
Butu malonu, kad atsirastu kur pasikabint striukes, paltus, lietsargius. Kodel to reikia? Ogi, slapi rubai, lietsargiai nemaloniai suslapina kedes, kartais striukes, tases uzima papildomna vieta, arba reik sugrust kur nors uzanty. Na dar tvarka netenkina kai kur, seip- viskas puiku ;) Taip ir toliau!
October 28th, 2009 at 22:42
man labai patiko Ievos mintis , tikrai reikėtų padaryti vietą kur kabinti striukes ir paltus , bet … Ok , sutinku , Vilniaus gatvės CI , ten vietos norma , yra kur padaryti vietos ” daugybei striukių ” , bet Gedo 9 CI … uoj ne . Ok , šitas viskas dar suderinama . Kodėl CI Gedo 9 tualetas NEVEIKIA ?! mhm , sad . Turėjau eiti visą ratą iki artimiausio tualeto ;DD beje , šiek tiek linksmesnės muzikos ( aišku , nenueikim iki tokio lygio , kad vyktų mini ” diskotekos ” ) bet kažko linksmesnio . ir … NAUJESNIO . Vat .
O kaip paskaičiau kitų nuomones , tj … kainos normalios , kaos kokybė vėry naic ir kas kam kliūna ? ;DD Coffee inn yra gėris . kaip vienas žmogus pasakė ” visi myli CI ” . vat . ačiū už dėmesį , linkėjimai . ADIOS
November 3rd, 2009 at 17:05
Sveiki,
klestite Vilniuje, atsidarete Kaune, o ar atkeliausite i Klaipeda? ir kiek teks laukti, nes skanios kavos tenka gerti vos keleta kartu per menesi!!!
November 16th, 2009 at 14:10
Kodėl užmirštate DIABETIKUS? Juk yra saldikliu, sirupai net su jais gaminami… Pasistenkit, please :)
November 18th, 2009 at 12:32
Oi tie norai…
1. vanilės pabarstams
2. lieso pieno kavai
3. sojos pienos kavai - pasirinkimui, juk ne visi karvės pienuką ir geria :)
3. kavos puodelių/ termosiukų pardavimui (supermarketuose tik negražūs metaliniai)
4. indų/jogų arbatos - tokia imbierinė su pienu, labai labai skanu :))
5. greitesnių apsisukimų. čia gal griežtoka ir sunkiai išsprendžiamas klausimas, bet atėjus su užsakymu keturiems į labai keblią padėtį pastatai vienintelį baristą ir aplinkinius, pačiam nejauku :)
6. coffee drive su automobiliu tikrai privažiuojamose vietose (gedo pr. netinka :) )
November 19th, 2009 at 12:19
Inga, aciu labai.
1. jau itraukas i sarasa eksperimentu artimiausiu.
2. turim!!! tiesiog sakyk baristai kad tokio pageidauji. turim 1% visuose kofeinuose
3. bandom bandom. kol kas bjaurus skonis gaunas :(
4. chai latte turim - tiesa ji nera tikroji uzpilama kaip indijoje tau padarytu, pvz chai masala. ji is ekstrakto, idomumo delei gali pabandyt pas barista paklaust, kad padarytu.
5. rimta tema. 2 metus treniruojames, bet va matai, vis dar yra problemu. nes, pavyzdziui, galetume pastatyti dvi baristas, o per diena tokiu variantu kaip nupasakojai butu pvz 3-4. ne kas butu su rezultatais metu gale :(
6. didzioji 40? :)
Nidas Kofeinas
January 7th, 2010 at 13:59
Kuo toliau tuo geriau, bet:
1. Atėjus pasėdėti, o ne prabegom išsinešimui kavą perkant, norėtųsi tikrų puodelių. Na žinot, keramikos, ( gal luxury china nebūtina ;} ) baltų ir su CI rombuku ;]
2. Kaip anksčiau rašė: Sutvarkytų SSID Bevieliuose tinkluose, nes dabar einant per Coffee Inn’us kolekcionuojam įvairius pavadinimus.
3. Gal skembės naglai ar nekorektiškai, bet gal “tylos zona” ?? ;] Kalbu pvz apie trakų g. kur tiesiai einant yra atokesnis kambarėlis. Tikrai nenoriu nieko įžeisti ar užkabinti iš kitų klientų, bet kartais būna per daug balagano ;] O juk CI yra tobula vieta susitikti, pašnekėti ir apie rimtus dalykus, net gi padirbėti ( ach tas mielas minkstas kampas vilniaus g. ).
4. Pone Nidai Coffee Inn’ai, o kokios gi kliūtys yra banko kortelėms? ;]
January 10th, 2010 at 23:31
Nidai, jau puse metu prasau savaites kavos - kokosines kapucino;))
labai jau labai noreciau:) vis zadam zadam, bet…:(
March 1st, 2010 at 17:38
Rasyti kcal prie visu kavu, leisti rinktis pieno riebuma… Aktualu ne tik liekniejantiems, bet ir palaikantiems svori… Stebiuosi kaip iskart to nebuvo
March 2nd, 2010 at 10:40
Ausra, labas rytas :)
kcal esame senai susiskaiciave - galiu tik pasakyti, kad musu kavos zymiai liesesnes nei Amerikos pusroliuku ar Londono sesuciu kaviniu. Matyt del to, kad nenaudojame jokiu pagerinimu, milteliu ar kitokiu pavidalu. Tai yra esminis geras dalykas apie musu kavas, kalbant apie kcal. Norint jas paskelbti, reiktu stiprokai redaguot meniu, ko nusprendeme nedaryti (bent jau artimiausiu metu).
Del pienuko: buvau sutares, kad kuri laika Kofeinuose butu 1% pienas kaip opcija. Deja, deja… pasirodo, kad jo reikia tik keletui zmoniu ir saldytuve pakelis pradarytas liudnai leido savo dieneles… tad nusprendem sios minties atsisakyti. Man asmeniskai idomu, kiek gi tokiu zmoniu realiai butu, kurie rinktusi 1%..?
aciu uz nuomone,
Nidas